tirsdag den 15. maj 2012

Graduation

I can't believe that this year is almost over, and I'll be graduating on Friday. It's funny how time just flew by and it still feels like I got here maybe a month ago tops and not 9 1/2 months ago. And I talked to my dad about that fact and he told me that it just shows that I chose the right thing for me todo after
I graduated high school in Denmark. And I totally agree with him, even though I didn't think that I could do it - because I thought that I would miss my family a lot more than I actually did.
On Thursday we are having mass ad dinner for the graduates and the parents and/or step parents. Where I'm going to have a speech just to say a little to all of them before I leave and so my that might could have gotten the opportunity to say something to the staff and students at St. Pius X, and there was something he wanted to say and since we can't talk to him over Skype so I'm going to say it for him.
And then on Friday is the actual graduation.

Looking forward to see my friends and family in Denmark when I come back in 15 days!

See ya!!!

1 kommentar:

  1. Hej!! Fed blog først og fremmest ;)

    Så... jeg har et par spørgsmål og er nysgerrig, mht dit år i USA. Så håber du bære over med mig og kunne tænke dig at fortælle mig om det.
    Jeg går selv med planer om at tage afsted på high school i USA i året 2013/2014, dog er det ikke sikkert eller noget endnu.
    Jeg er egentlig ikke så nervøs for alt det med værtsfamilie, for er overbevist om at man ender med en familie man kommer til at elske som sin egen, men jeg er lidt nervøs for skolen.
    Er bange for at jeg ikke ville få nogle venner, og bare ville ende med at være en loner hele året, hvilket jo nok ville ødelægge oplevelsen.
    Nå men jeg ville høre om du havde svært ved at få venner og sådan du ved, og hvad med niveauet i skolen, hvor højt var det i forhold til herhjemme?
    Kunne du tænke dig at beskrive hvordan en normal hverdag og en weekend så ud. Og hvordan din første skoled dag var? Vil du anbefale mig at tage afsted?
    Jeg håber du kan finde tid til lige at melde tilbage.

    Tusind tak

    Hilsen Sofie
    Ps. send mig en mail på softice_nielsen@live.dk

    SvarSlet