mandag den 16. maj 2011

Uhh, glæder mig!!

Var til info-møde i Vejle. Og det fik mig bare til at glæde mig endnu mere til jeg skal afsted. Det var vildt dejligt at møde nogle andre, som også skal til USA til august.


Jeg har sådan vidst hvor jeg skulle bo og hvor jeg skulle gå i skole, siden starten af februar. Men det blev først "offentliggjort", omkring d. 1. april i år. Jeg skal bo i udkanten af St. Louis, Missouri. I et område/en region, som hedder Shappington. Jeg skal bo hos en kvinde i 50'erne, som også har været værtsmor for nogle tidligere. Hun har 5 børn, hvor den ene døde i en trafikulykke. Den yngste er 23 og den ældste er 31 år. Den yngste er lige blevet færdig med college i Illinois, ham og hans kæreste skal bo hos hans mor (min værtsmor) her fra maj. 


Jeg kender faktisk min værtsfamilie, for at det ikke skal være løgn. Det var min fars "gamle" værtsfamilie, som han har holdt kontakten med. Hun var over og besøge os i sommeren 2008. Vi var så over ved dem i 2008/2009 og holde jul og nytår. Lige inden jeg sendte min ansøgning afsted, skrev jeg til hende at jeg gerne ville "være med i det store lotteri" (eller hvad man nu skal kalde det) og det synes hun var helt fint. Meeen jeg ændrede mening og skrev det til hende, hun blev helt vildt glad og spurgte hvor hun kunne "sign up". Så gik der ikke særlig lang tid så fik jeg en mail fra min områderepræsentant, Toni Bilicki, som gerne ville høre om min fars værtsfamilie, da han var afsted. Og om de kunne være interesseret i at have mig boende til august 2011. Og det ville de, fantastisk!! :D


Ses  :D 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar