lørdag den 28. maj 2011

Visum

Hi there! 


Mine forældre var inde og søge visum, her i dag. Og da de så var færdige, skulle jeg så ind og kigge det igennem. Og der var godt nok nogle vildt underlige spørgsmål imellem. Der var vist et spørgsmål, som spurgte om jeg tog til USA for at prostituere mig eller for at bombe nogle seværdigheder (blive/være terrorist). Man skulle næsten tro at man skal være amerikaner, for at komme ind i landet. Det er i hvert fald nemmere bare at tage på ferie derover. 


De har også lige fundet en dag jeg skal ind på ambassaden og aflevere en masse papir, pas og noget andet. Jeg skal til København dagen efter min dimission og så skal jeg være der 10:30. Seriøst, jeg bor på Thurø og så skal jeg være inde ved/på ambassaden 10:30 :o, det kan de ikke mene! Men det var åbenbart den seneste tid de havde... Nå - anyway, får sikkert en god dag i KBH alligevel.


Fie!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar