søndag den 15. maj 2011

Velkommen

Hej alle sammen!! :D

Jeg ville bare lige sige velkommen til min blog. Hvor jeg vil skrive om mine oplevelser i USA, som udvekslingsstudent. Jeg håber på at der er nogen, som vil læse den ;) 

Når man har siddet længe nok og overvejet, om man overhovedet skulle lave en blog. Kan man godt se at det er en rigtig god idé.
Man kan jo også skrive på Facebook, meeen!?! Det bliver nok lidt kedeligt i længden at sidde og skrive vildt meget på Facebook. Jeg ved, at jeg ville blive træt af at skulle skrive så meget på Facebook, i så lang tid. Det er nok heller ikke det smarteste at skrive så meget på Facebook hele tiden... For hvem gider lige at læse det til sidst??? Jeg tror at der er mange, som vil lade være med at læse alt det man skriver på Facebook, hvis der står vildt meget rigtig tit. Men hvad ved jeg???

Jeg glæder mig rigtig meget til at jeg skal afsted. Til de første dage i New York og til at komme over til værtsfamilien :D Kan det blive meget bedre??? Lige nu tror jeg det ikke... Jeg har ikke rigtig nogen forventninger til mit "ophold", fordi det er overhovedet ikke sikkert at virkeligheden derover lever op til ens forventninger. Jeg vil bare prøve at få det bedste ud af tiden derover, sammen med de nye venner og værtsfamilien. Jeg synes selv at det er lidt dumt at få for mange forventninger til ens "ophold", men det er jo bare min mening. Jeg ved jo ikke hvad alle I andre synes... :)

Som jeg skrev til at starte med, ville jeg bare lige sige/skrive velkommen til min blog. Så det var alt jeg havde for denne gang ;)

Love, Sofie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar